آراسته، حمیدرضا
شناسایی مؤلفه های مؤثر بر فرایند یاددهی-یادگیری، برای تربیت دانشجویان مهندسی با اشتغال پذیری بالا [دوره 25، شماره 98، 1402، صفحه 7-27]
ا
ابوالقاسمی نجف آبادی، مهدی
بررسی رابطه میان خودکارآمدی ریاضی، رایانه و علوم با عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته های مهندسی [دوره 25، شماره 100، 1402، صفحه 49-61]
اسحاقی، فاخته
روند کمی گسترش آموزش مهندسی در ایران و چالش های ارتقای کیفیت آن [دوره 25، ویژه نامه-زمستان 1402، 1402، صفحه 105-128]
اکبری، مرتضی
تأثیر شایستگیهای فردی و مالی بر قصد کارآفرینی دانشجویان خارجی: نقش میانجی انگیزه حفاظتی [دوره 25، شماره 99، 1402، صفحه 111-127]
پ
پازوکی، غلامرضا
ترمودینامیک مهندسی شیمی: بازنگری در محتوا و آموزش [دوره 25، شماره 99، 1402، صفحه 11-26]
پاشایی، عزیزه
بررسی رابطه علی آموزش اقتصاد با سواد مالی، مهارتهای تصمیمگیری و قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 25، شماره 97، 1402، صفحه 1-23]
پورجمشیدی، حدیث
تأثیر شایستگیهای فردی و مالی بر قصد کارآفرینی دانشجویان خارجی: نقش میانجی انگیزه حفاظتی [دوره 25، شماره 99، 1402، صفحه 111-127]
ج
جمالی، معصومه
شناسایی مؤلفه های مؤثر بر فرایند یاددهی-یادگیری، برای تربیت دانشجویان مهندسی با اشتغال پذیری بالا [دوره 25، شماره 98، 1402، صفحه 7-27]
ح
حاتمی، علیرضا
تأثیر شایستگیهای فردی و مالی بر قصد کارآفرینی دانشجویان خارجی: نقش میانجی انگیزه حفاظتی [دوره 25، شماره 99، 1402، صفحه 111-127]
حسنی، محمد
بررسی رابطه علی آموزش اقتصاد با سواد مالی، مهارتهای تصمیمگیری و قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 25، شماره 97، 1402، صفحه 1-23]
حسنی، محمد
مدل یابی تأثیر کیفیت برنامه درسی بر قصد کارآفرینی دانشجویان: نقش میانجی الهام کارآفرینانه و خلاقیت کارآفرینانه [دوره 25، شماره 98، 1402، صفحه 29-53]
خ
خدایی، ابراهیم
کیفیت آموزش مهندسی از دیدگاه تحلیل محتوای مقالههای منتشر شده در فصلنامه آموزش مهندسی ایران [دوره 25، ویژه نامه-زمستان 1402، 1402، صفحه 77-103]
خدایی، ابراهیم
روند کمی گسترش آموزش مهندسی در ایران و چالش های ارتقای کیفیت آن [دوره 25، ویژه نامه-زمستان 1402، 1402، صفحه 105-128]
خلیلی خضرآبادی، مهدیه
مدل یابی تأثیر کیفیت برنامه درسی بر قصد کارآفرینی دانشجویان: نقش میانجی الهام کارآفرینانه و خلاقیت کارآفرینانه [دوره 25، شماره 98، 1402، صفحه 29-53]
د
درخشانی، امیرحسین
رویکردی نو در کاهش بار روانی امتحان و افزایش یادگیری در آموزش مهندسی [دوره 25، شماره 99، 1402، صفحه 27-42]
ر
رضوانی، علیرضا
شناسایی مولفه های مهارت مباحثه در فرایند یادگیری طراحی معماری [دوره 25، شماره 100، 1402، صفحه 101-128]
ز
زرگرزاده، لیلا
ترمودینامیک مهندسی شیمی: بازنگری در محتوا و آموزش [دوره 25، شماره 99، 1402، صفحه 11-26]
ستوده قره باغ، رحمت
رویکردی نو در کاهش بار روانی امتحان و افزایش یادگیری در آموزش مهندسی [دوره 25، شماره 99، 1402، صفحه 27-42]
سلمانی، معصومه
بررسی رابطۀ بین روش تدریس، انگیزش و یادگیری دانشجویان (مقایسه ای بین دانشجویان مهندسی و غیرمهندسی) [دوره 25، شماره 99، 1402، صفحه 91-109]
سلیمی، قاسم
نگرش دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز بهتناسب برنامههای درسی تحصیلات تکمیلی با رویکرد توسعه پایدار [دوره 25، شماره 100، 1402، صفحه 27-47]
سوداگر، امیر مسعود
ساختار و الگویی جدید بر پایۀ نیازهای حرفهای برای تدریس درس زبان تخصصی مهندسی برق، یک مطالعۀ موردی [دوره 25، شماره 100، 1402، صفحه 83-100]
ش
شهبازی، کیومرث
بررسی رابطه علی آموزش اقتصاد با سواد مالی، مهارتهای تصمیمگیری و قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 25، شماره 97، 1402، صفحه 1-23]
شهرکی، محمد رضا
شناسایی آلویتبندی عوامل اثر گذاری کاهش داوطلبان رشتههای مهندسی از دیدگاه دانشآموزان پایه دوازدهم (مطالعه موردی: شهرستان زاهدان) [دوره 25، شماره 98، 1402، صفحه 83-106]
شیرین حصار، راضیه
نگرش دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز بهتناسب برنامههای درسی تحصیلات تکمیلی با رویکرد توسعه پایدار [دوره 25، شماره 100، 1402، صفحه 27-47]
ص
صادقی نیا، زهره
کیفیت آموزش مهندسی از دیدگاه تحلیل محتوای مقالههای منتشر شده در فصلنامه آموزش مهندسی ایران [دوره 25، ویژه نامه-زمستان 1402، 1402، صفحه 77-103]
ط
طاهری، سید محمود
بررسی چالشهای آموزش الکترونیکی درس احتمال و آمار مهندسی [دوره 25، شماره 97، 1402، صفحه 125-150]
طاهری، سید محمود
چارچوب ارتقای محتوای آموزش کارشناسی مهندسی عمران با رویکرد انتقال مهارت های کارآفرینی [دوره 25، شماره 100، 1402، صفحه 1-25]
ع
عباسی، داود
بررسی رابطۀ بین روش تدریس، انگیزش و یادگیری دانشجویان (مقایسه ای بین دانشجویان مهندسی و غیرمهندسی) [دوره 25، شماره 99، 1402، صفحه 91-109]
عباسیان، حسین
شناسایی مؤلفه های مؤثر بر فرایند یاددهی-یادگیری، برای تربیت دانشجویان مهندسی با اشتغال پذیری بالا [دوره 25، شماره 98، 1402، صفحه 7-27]
عباسیان آرانی، علی اکبر
مطالعۀ کیفی پیشبایستهای اجرای رویکرد ترسیم برنامۀ درسی در رشتههای مهندسی (مورد مطالعه: گروههای مهندسی دانشگاه کاشان) [دوره 25، شماره 97، 1402، صفحه 97-123]
عبداللهی، بیژن
شناسایی مؤلفه های مؤثر بر فرایند یاددهی-یادگیری، برای تربیت دانشجویان مهندسی با اشتغال پذیری بالا [دوره 25، شماره 98، 1402، صفحه 7-27]
علم الهدی، جمیله
بررسی زیرساختهای فلسفی آموزش اخلاق مهندسی (یک بررسی نظاممند) [دوره 25، شماره 97، 1402، صفحه 25-41]
ف
فتحی، رضا
مدل یابی تأثیر کیفیت برنامه درسی بر قصد کارآفرینی دانشجویان: نقش میانجی الهام کارآفرینانه و خلاقیت کارآفرینانه [دوره 25، شماره 98، 1402، صفحه 29-53]
فراستخواه، مقصود
دغدغه کیفیت در آموزش مهندسی ایران زمینهکاوی تاریخی با تأکید بر فهم منطق ظهور کیفیت در این نوع آموزش در کشور [دوره 25، ویژه نامه-زمستان 1402، 1402، صفحه 7-27]
فیض، جواد
چالش های آموزش عالی در رشته های مهندسی [دوره 25، شماره 100، 1402، صفحه 129-143]
کریمی، پرهام
ماندگارسازی رابطه توان خودرو به کمک تصاویر مناسب [دوره 25، شماره 97، 1402، صفحه 65-95]
کلاهی، مهدی
هم افزایی رویکردهای مهندسی انسان گرایانه، بوم گرایانه، جهان شمول و کل نگر برای بازنگری آموزش مهندسی [دوره 25، شماره 98، 1402، صفحه 107-125]
کیخا، احمد
کیفیت آموزش مهندسی از دیدگاه تحلیل محتوای مقالههای منتشر شده در فصلنامه آموزش مهندسی ایران [دوره 25، ویژه نامه-زمستان 1402، 1402، صفحه 77-103]
گ
گرایی، احسان
تحلیل ساختار دانشی آموزش مهندسی ایران با رویکرد هم رخدادی واژگان طی سال های 1378 تا 1401 [دوره 25، شماره 99، 1402، صفحه 65-89]
گوگساز قوچانی، رقیه
ماندگارسازی رابطه توان خودرو به کمک تصاویر مناسب [دوره 25، شماره 97، 1402، صفحه 65-95]
گوگساز قوچانی، رقیه
روش خلاقانه مهندسی برای شبیه سازی ماندگار سامانه های مهندسی در محیط های نرم افزاری [دوره 25، شماره 100، 1402، صفحه 63-81]
م
ماه آور پور، نسرین
تأثیر شایستگیهای فردی و مالی بر قصد کارآفرینی دانشجویان خارجی: نقش میانجی انگیزه حفاظتی [دوره 25، شماره 99، 1402، صفحه 111-127]
محمدمرادی، اصغر
آموزش درس «آشنایی با معماری جهان» در ایران: تحلیل مضمونی دیدگاه های مدرسان [دوره 25، شماره 98، 1402، صفحه 127-151]
محمدی، آرزو
بررسی چالشهای آموزش الکترونیکی درس احتمال و آمار مهندسی [دوره 25، شماره 97، 1402، صفحه 125-150]
معماریان، حسین
ارزیابی درونی و برونی، برای ارتقای کیفیت در آموزش مهندسی، تجربه های بین المللی و تلاش های ملی [دوره 25، ویژه نامه-زمستان 1402، 1402، صفحه 29-55]
معماریان، غلامحسین
آموزش درس «آشنایی با معماری جهان» در ایران: تحلیل مضمونی دیدگاه های مدرسان [دوره 25، شماره 98، 1402، صفحه 127-151]
منصوری، امیرحسین
روش خلاقانه مهندسی برای شبیه سازی ماندگار سامانه های مهندسی در محیط های نرم افزاری [دوره 25، شماره 100، 1402، صفحه 63-81]
منیعی، رضا
رویکردی جایگزین برای ارزیابی کیفیت در آموزش مهندسی: پیمایش مواجهه دانشجویان با زندگی دانشگاهی [دوره 25، ویژه نامه-زمستان 1402، 1402، صفحه 57-76]
مهاجران، بهناز
بررسی رابطه علی آموزش اقتصاد با سواد مالی، مهارتهای تصمیمگیری و قصد کارآفرینی دانشجویان [دوره 25، شماره 97، 1402، صفحه 1-23]
مهاجران، بهناز
مدل یابی تأثیر کیفیت برنامه درسی بر قصد کارآفرینی دانشجویان: نقش میانجی الهام کارآفرینانه و خلاقیت کارآفرینانه [دوره 25، شماره 98، 1402، صفحه 29-53]
مهدیه، امید
بررسی رابطۀ بین روش تدریس، انگیزش و یادگیری دانشجویان (مقایسه ای بین دانشجویان مهندسی و غیرمهندسی) [دوره 25، شماره 99، 1402، صفحه 91-109]
میرشکاری، فائزه
شناسایی آلویتبندی عوامل اثر گذاری کاهش داوطلبان رشتههای مهندسی از دیدگاه دانشآموزان پایه دوازدهم (مطالعه موردی: شهرستان زاهدان) [دوره 25، شماره 98، 1402، صفحه 83-106]
میرنظامی ضیابری، سیدمجید
آموزش درس «آشنایی با معماری جهان» در ایران: تحلیل مضمونی دیدگاه های مدرسان [دوره 25، شماره 98، 1402، صفحه 127-151]
ن
نصرتی هشی، کمال
بررسی رابطه میان خودکارآمدی ریاضی، رایانه و علوم با عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته های مهندسی [دوره 25، شماره 100، 1402، صفحه 49-61]